دستگاه‌ها تمایلی به واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی ندارند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر  189 پروژه شناسایی شده تا به بخش خصوصی واگذار شود اما  در جلساتی که با مدیران بخش خصوصی داشتیم متوجه شدیم که دستگاه‌ها تمایلی به واگذاری نشان نمی‌دهند.
حمید بنایی در جلسه شورای اداری استان در استانداری اظهار کرد: تقریبا حدود یکسال است که بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان خراسان رضوی در استان فعالیت می‌کنم و با همه مدیران ستادی جلسه‌ای برگزاری شده که نتیجه آن به کمیسون‌های تخصصی وارد شده است.
وی خطاب به استاندار افزود: از زمانی که شما مشغول فعالیت شده‌اید، در زمینه مثلث توسعه تقریبا کارهای خوبی انجام شده و امیدواریم این تعامل و تفاهم بین نمایندگان ادامه داشته باشد، زیرا تاکنون جلسه‌ای نبوده که 18 نماینده خراسان رضوی در جلسات حاضر باشند و دلیل آن شرایط خاص کشور و استان است.
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحث اصلی که تقریبا از یک سال و نیم پیش در حال پیگیری آن هستیم، انتقال آب از دریای عمان است. رویکرد استان با انتقال آب از دریای عمان است و امیدواریم با پیگیری‌های استاندار تسریع شود، در زمینه قطار شهری مشهد و بافت پیرامونی حرم پیگیری‌های زیادی انجام شد تا حدود هشت هزار میلیارد تومان در بودجه 98 اضافه شود.
بنایی تصریح کرد: نقد مردم، عدم پاسخگویی نمایندگان و روسای سازمان به آنان است و خواهشمندیم این روحیه تعاملی شما به روسا و مدیران نیز سرایت کند. همچنین کنترل بر نظارت قیمت‌ها نیازمند توجه است، بحث دیگر واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی است. در حال حاضر 189 پروژه شناسایی شده است تا به بخش خصوصی واگذار شود و در جلساتی که با مدیران بخش خصوصی برگزار شده متوجه این موضوع شدیم که دستگاه‌ها تمایلی به واگذاری نشان نمی‌دهند.

 

برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند