فراخوان انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال 1399

معرفی

 صادرات را به درستی می توان موتور محرکه ی اقتصاد و کلید واژه بقاء کشورها در بازار پرآشوب دهکده جهانی نامید. توسعه تجارت خارجي و به ويژه صادرات علاوه بر رشد اقتصادي، موجب افزايش توان رقابت پذيري كشورها درعرصه هاي بين المللي گردد. امروزه همگان بر این حقیقت باور دارند که دستیابی به توسعه پایدار، از مسیر توسعه صادرات محقق خواهد شد.  از سال 1376  بيست و نهم مهر ماه با تصويب شوراي فرهنگ عمومي كشور، به عنوان “روز ملی صادرات تعيين گرديد تا بيانگر عزم و اراده ملي در مجموعه دولت و مردم براي توسعه صادرات غير نفتي و درنتيجه توسعه اقتصادي كشور باشد.

بر همین اساس و بعد از برگزاری بیست و سه دوره مراسم روز ملی صادرات توسط بخش دولتی کشور ( سازمان توسعه تجارت ایران)، برای اولین بار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بعنوان نماینده بخش خصوصی کشور در نظر دارد در راستای وظایف ذاتی خود و به منظور ارج نهادن به تلاش قابل تحسین فعالان اقتصادی عرصه صادرات غیر نفتی کشور، بیست و چهارمین مراسم انتخاب، معرفی و تجلیل از صادر کنندگان نمونه کشوری را همزمان با 29 مهرماه ” روز ملی صادرات” برگزار نماید.

تمدید مهلت ثبت نام

” مهلت ثبت نام و مشارکت در بیست و چهارمین مراسم نکوداشت روز ملی صادرات در استانهای کشور تمدید شد”

با توجه به درخواست های صادرکنندگان محترم و تصمیم ستاد برگزاری روز ملی صادرات، مهلت ثبت نام در فرآیند انتخاب صادرکننده برگزیده استانی تا پایان روز جمعه بیست و پنجم مهر ماه تمدید شد.

متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به سامانه روز ملی صادرات به آدرس http://ed.iccima.ir و تکمیل آنلاین فرم ثبت نام درگروه های کالایی یا خدماتی اقدام نمایند.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند