با برگزاری مجمع عمومی؛ اعضای هیئت مدیره انجمن شرکت‌های فنی، مهندسی و مشاوره‌ای خراسان رضوی انتخاب شدند.

در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده‌ انجمن شرکت‌های فنی، مهندسی و مشاوره‌ای خراسان رضوی، با رأی اعضا، «محسن خندان‌دل»، «احمدرضا صفار طبسی»، «محمدجعفر عین‌القضاة»، «احسان قاسمی» و «مرتضی صادقی» به عنوان اعضای هیئت مدیره و «کاظم حاجی‌پور» به عنوان بازرس انجمن در دوره جدید انتخاب شدند.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده انجمن شرکت‌های فنی، مهندسی و مشاوره‌ای خراسان رضوی عصر چهارشنبه، 28 دی ماه، با دستورکارهای «انتخاب اعضا هیئت مدیره»، «تعیین بازرس اصلی و علی‌البدل»، «تصویب صورت‌های مالی انجمن»، «تعیین روزنامه محلی انجمن»، «استماع گزارش بازرس»، «ارائه گزارش عملکرد اجرایی» و «تصویب مبلغ ورودیه و حق عضویت سالانه اعضا» در محل اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد.
«محسن خندان‌دل»، رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های فنی، مهندسی و مشاوره‌ای خراسان رضوی، به نمایندگی از خزانه‌دار انجمن توضیحات لازم درخصوص بودجه و صورت‌های مالی تهیه شده را به مجمع ارائه نمود.
در ادامه جلسه، اعضای انجمن پیشنهاداتی در خصوص میزان افزایش ورودیه و حق عضویت سالانه مطرح کردند و با رأی اعضا، میزان ورودیه و حق عضویت سالانه و همچنین تعیین بودجه انجمن به هیئت مدیره جدید تفویض شد.
ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره از اردیبهشت 1397 تا آذر 1401 از دیگر دستورکارهای این مجمع بود که توسط رئیس هیئت مدیره انجمن قرائت و ارائه شد. خندان‌دل با تقدیر از عملکرد اعضای هیئت مدیره دوره پیشین این تشکل، گفت: در این مدت 19 جلسه هیئت مدیره برگزار شده است.
وی ادامه داد: مکاتبات دریافتی دبیرخانه انجمن از 298 مورد در سال 1397 به بیش از 779 مورد در 9 ماهه نخست امسال رسیده است. همچنین میزان مکاتبات ارسالی از 47 مورد به 115 مورد افزایش یافته است.
خندان‌دل از شرکت در جلسات تخصصی اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران و استان، شرکت در دوره‌های تخصصی و آموزشی اتاق، شرکت در رویداد برندینگ و برگزاری جلساتی با مدیران صنایع، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون اقتصادی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، به عنوان برخی از رویدادهای بااهمیتی که اعضای هیئت مدیره انجمن در آن حضور داشتند، نام برد.
وی همچنین، انتشار مستمر و شفاف اطلاعات و اخبار انجمن بر روی سایت اینترنتی afmma.ir و شبکه‌های اجتماعی انجمن t.me/afmmakhabar، را از دیگر اقدامات دوره پیشین این تشکل برشمرد.
رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های فنی، مهندسی و مشاوره‌ای خراسان رضوی با اشاره به وجود پنج کمیته دانشجویی، آموزش، ارتباط با صنعت و دانشگاه، حقوقی و پیشتیبانی در ذیل انجمن، شرحی از مهمترین فعالیت‌های این کمیته‌ها را تشریح نمود.
وی همچنین از برگزاری همایش‌های ششم، هفت و هشتم روز ملی مهندسی، ایجاد بانک اطلاعاتی فعالان حوزه خدمات فنی، مهندسی و مشاوره‌ای استان، انتشار نشریه الکترونیکی انجمن (افق نو)، ارائه گزارشات تخصصی و تحلیلی برنامه هفتم توسعه، آسیب‌شناسی اجتماعی مهندسی در ایران، گزارش پایش خدمات مهندسی، انتشار 11 عنوان کتاب‌ تخصصی صادرات خدمات فنی و مهندسی، برگزاری تورهای علمی و تخصصی بازدید دانشجویی از شرکت‌ها، حمایت از خیریه همدم به عنوان مسئولیت اجتماعی، برگزاری جلسات انتقال تجربه با شرکت‌های مختلف مشهد و حمایت از تیم ورزشی دانشجویی اسکواش بانوان با اسپانسری شرکت چسب مشهد (کسب مدال برنز کشوری) به عنوان برخی دیگر از فعالیت‌های این انجمن نام برد.
ارائه، تحلیل و بررسی صورت‌های مالی توسط خزانه‌دار انجمن و ارائه گزارش بازرس از دیگر دستورکارهای این جلسه بود و صورت‌های مالی انجمن منتهی به 30/09/1401 پس از سوالات حاضرین به تصویب مجمع رسید.
در انتهای این جلسه، انتخابات بازرس و هئیت مدیره انجمن برگزار شد و در پایان «محسن خندان‌دل» با 55 رأی، «احمدرضا صفار طبسی» با 53 رأی، «محمدجعفر عین‌القضاة» با 53 رأی، «احسان قاسمی» با 36 رأی، «مرتضی صادقی» با 30 رأی به عنوان اعضای اصلی و «علیرضا قرائی» با 27 رأی و «امیر مرصعی» با 19 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره در دوره جدید و برای مدت 3 سال انتخاب شدند.
همچنین «کاظم حاجی‌پور» با 38 رأی به عنوان بازرس اصلی و «یوسف قره‌بیات» با 19 رأی به عنوان بازرس علی‌البدل انجمن برای مدت یک سال انتخاب شدند.
انتخاب روزنامه «قدس» به عنوان روزنامه محلی انجمن از دیگر مصوبات مجمع بود. تعیین مبلغ ورودیه و حق عضویت سالانه اعضای انجمن و ارائه و تصویب بودجه سالانه از دیگر دستورکارهای این جلسه بود که اعضا به بحث و بررسی پیرامون آن پرداخته و تصمیم‌گیری نهایی را به هیئت مدیره انجمن تفویض و مصوبات هیئت مدیره در این خصوص مصوبه مجمع تلقی خواهد شد.

برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند