دیدار رییس هیات مدیره انجمن با جناب آقای دکتر مصطفی کاظمی

دیدار جناب آقای دکتر خندان دل رییس هیئت مدیره انجمن شرکت های فنی،مهندسی و مشاوره ای خراسان رضوی با جناب آقای دکتر مصطفی کاظمی استاد تمام گروه مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد تصمیم های بسیار ارزشمندی را شکل داد.

به گزارش مدیر روابط عمومی انجمن  در این دیدار ابتدا دکتر خندان دل به معرفی انجمن و سابقه ای که در برگزاری چهار دوره آیین بزرگداشت روز مهندسی پرداختند و در ادامه نقاط مشترکی که در چشم انداز انجمن بنا به ارتباط نزدیک دانشگاه و این تشکل صورت گرفته بیان کردند : ما در تشکل خودمان سعی کردیم تا جایی که می توانیم از توان اجرایی و علمی دانشجویان دانشگاههای سطح استان استفاده کنیم و خرسندیم که این حرکت ما نگاه تازه ای در شرکت های فنی، مهندسی و مشاوره ای ایجاد کرده.

وی در ادامه افزود : ما همچنان با تمام قوا آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه فردوسی اعلام میکنیم و باعث افتخار ماست که توان علمی دانشجویان در جهت صحیح توسعه و آبادانی این مرز و بوم به کار گرفته شود و ما در حال حاضر از دانشجویان مستعد و توانمند در بدنه اصلی انجمن استفاده میکنیم و همچنان به دنبال این هستیم که رسالت اجتماعی خودمان را با شناساندن دانشجویان به جامعه تکمیل کنیم.

استاد دکتر مصطفی کاظمی با ابراز خوشحالی برای این تصمیم ارزشمند به این نکته اشاره کردند که : بنده به عنوان یک استاد و یک فردی که آینده دانشجویانم دغدغه من و دیگر همکارانم است بسیار لذت میبریم از حضور تشکل هایی چون انجمن شرکت های فنی ، مهندسی و مشاوره ای استان که با چنین دید وسیع و بزرگی به دانشگاه نگاه می کنند .

در ادامه بیان کردند : بنده تمامی ابزار های لازم را برای گسترده تر شدن این ارتباط را از همین امروز به کار خواهم گرفت و انشاالله در آینده ای نه چندان دور شاهد اتفاقات بسیار بزرگی خواهیم بود.

برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند