چرا شکست می خورید ؟

کتاب (( چرا شکست می خورید ؟ )) با عنوان کامل (( چرا کسب و کارها زمین می خوردند و چگونه می توان آنها را احیاء کرد؟)) نوشته آنا فالتن و مایکل دریسن با ترجمه صوفیا نصراللهی که توسط  انتشارات کارآفرین به چاپ رسیده است. این کتاب محصول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران می باشد .

آنا فالتن و مایکل دریسن از مشاوران ارشد مالی شرکت های بزرگ و همچنین مدرسان مدرسه بازرگانی کاس هستند. آنها در این کتاب که توسط اکونومیست (مهمترین قطب نشر مطالب اقتصادی) منتشر شده و روی یکی از پدیده های معاملاتی در هزاره سوم تمرکز کرده اند ؛ مالکیت و ادغام (M&A)

صوفیا نصرالهی مترجم این کتاب هم به عنوان منتقد سینما و روزنامه نگار حوزه فرهنگ و هنر در مطبوعات فعالیت میکند.

صوفیا نصرالهی

از جمله داستان هایی که مخاطب در کتاب (( چرا شکست می خورید ؟ )) آن ها را می خواند می توان به این مطالب اشاره کرد: آیا دوست دارید درباره خانواده گلیزر که باشگاه منچستر یونایتد را خرید و پشت پرده نقش الکس فرگوسن در آن معامله بدانید؟ برایتان جالب نیست که شرکت کامپیوتریHP  چطور در معاملاتش چند بار شکست خورده؟ می دانید کمپانی مشهور تولید شیرینی و آب‌نبات کدبری رابطه‌اش با کرافت چطور است؟

در این کتاب به وجود بحران‌های اقتصادی، رفتن اقتصاد به سمت بخش خصوصی و بسیاری از شرایطی که در قرن بیست‌ و یکم به وجود آمد و باعث شده حالا مالکیت و ادغام به عنوان یکی از کارآمدترین روش‌ها برای بقا و سوددهی شرکت‌ها در معرض توجه بیش‌تر قرار بگیرد، پرداخته شده است.

مخاطب «چرا شکست می خورید ؟» مدیران شرکت‌ها، مشاوران اقتصادی و مالی و صاحبان کسب و کار و همچنین دانشجویان رشته بازرگانی و اقتصاد و مدیریت هستند.

دریافت رایگان فایل PDF کتاب چرا شکست می خورید ؟

دانلود

 

 

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند