عضویت شرکت سازه نوید خاور در انجمن شرکت‌های فنی مهندسی و مشاوره‌ای

شرکت سازه نوید خاور
 

شرکت مهندسی سازه نوید خاور به مدیریت آقای مهندس مهدی کیخا به اعضای انجمن شرکت های فنی مهندسی و مشاوره ای خراسان رضوی پیوست.

شرکت مهندسی سازه نوید خاور، در سال 1383 به عنوان شرکت سهامی خاص به ثبت رسیده و هدف از تاسیس آن طراحی، تامین و ساخت تجهیزات و اجرای پروژه‌های صنعتی و تاسیسات شهری بوده است. این شرکت با سال‌ها تجربه در زمینه مهندسی، خرید، ساخت و راه‌اندازی پروژه‌های متعدد و شاخص صنعتی و ساختمانی و با در اختیار داشتن گواهینامه‌ی صلاحیت پیمانکاری رتبه‌ی سه در رشته‌ ابنیه و رتبه پنج در رشته تاسیسات از سازمان مدیریت و برنامه بودجه، و با ارائه خدمات با کیفیت مهندسی و پیمانکاری به کارفرمایان معتبر داخلی، در تراز اول پیمانکاران حوزه خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی کشور قرار دارد. شرکت سازه نوید خاور، در طی سابقه کاری خود با مدنظر قراردادن اصل مشتری‌مداری و مهندسی ارزش و بکارگیری پرسنل متخصص و کوشا و توجه مستمر به اصل تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد، پیشرفت و آبادانی میهن عزیزمان را در مرتبه نخست اهداف خویش قرارداده است.

روز یکشنبه 19 آذرماه 1402 جمعی از اعضای هیئت رئیسه انجمن جهت دیدار با مدیران این مجموعه در محل شرکت سازه نوید خاور در مجتمع آبادگران حضور یافتند و با پروژه ها و نیروهای فعال در این مجموعه آشنا شدند.

در این نشست دوستانه آقای دکتر خنداندل، رئیس هیئت مدیره انجمن از نقش و تاثیر تشکل‌ها در بخش خصوصی صحبت کردند و مطالبه‌گری بخش خصوصی را الزامی دانستند.

آقای دکتر درهمی نیز موفقیت بهره‌مندی از سیستم سنجش پیشرفت (PMS) در پیشبرد پروژه‌های این مجموعه را تشریح کردند.

شرکت سازه نوید خاور
 
شرکت سازه نوید خاور
 
برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند